Klientų aptarnavimo taisyklės
UAB „VITAS LT“ valdomų „Alytaus sveikatos namai“
Siekdami užtikrinti maloniausią patirtį pateikiame šias Klientų aptarnavimo taisyklės Alytaus sveikatos namuose:
- Vėluojant į SPA procedūrą, vėlavimo laikas yra atimamas iš procedūros trukmės.
- Klientui neatvykus ir neperspėjus apie neatvykimą prieš 24 valandas ar kito termino, kuris nurodomas kupone, iki paslaugos suteikimo pradžios, Dovanų kuponas anuliuojamas ir skaitomas panaudotu, į kitas paslaugas, prekes ar pinigus nekeičiamas, šiuo atveju, atšaukiamos bei tampa negaliojančios, ir kupono pratęsimo sąlygos (žr. Bendrosios dovanų kuponų taisyklės).
- Kai paslauga Klientui bus atliekama pagal Dovanų kuponą ar pagal turimą Sveikatos draudimą, atvykus Klientas turi pateikti administratorei kuponą prieš paslaugos suteikimą, o turint sveikatos draudimo kortelę, reikės pateikti asmens tapatybės dokumentą.
- Klientui atliekant rezervaciją dviems ir daugiau asmenų imamas paslaugos rezervacijos avansas 50 % (penkiasdešimt procentų) paslaugos vertės, kuris atliekamas pavedimu arba apmokėjimu SPA centre, užsakymas turi būti pateiktas raštu el. paštu ir gautas SPA centro patvirtinimas.
- Atšaukus, arba nepranešus apie neatvykimą likus mažiau nei 24 val. iki SPA paslaugos suteikimo, 50 % avansas yra negrąžinamas.
- Palikdamas avansą, Klientas patvirtino, kad sutiko dėl šių taisyklių.
- Alytaus sveikatos namai turi pilną teisę atsisakyti teikti paslaugą esant neblaiviems klientams, paslaugos mokestis nėra ir nebus grąžinamas, neperkeliamas kitai datai.
- Klientui atšaukus savo vizitą SPA centre dėl ligos ar negalavimo:
- kai paliktas avansas ar atliktas pilnas mokėjimas už paslaugą, SPA centrui turi būti pateikti ligą ar sveikatos būklę įrodantys dokumentai: nedarbigumo pažymėjimas, ligos išrašas arba teigamas COVID-19 testas. Tokiu atveju Klientui pinigai gali būti grąžinami užpildžius raštišką pinigų grąžinimo prašymą ir pateikus ją el. paštu: info@alytaussveikatosnamai.lt. Patenkinus prašymą, pinigai grąžinami per 30 dienų nuo formos gavimo el. paštu.
- Jeigu Klientas dėl ligos atšaukė vizitą turėdamas Dovanų kuponą, pateikus nedarbingumo pažymėjimą, ligos išrašą ar kitus įrodančius dokumentus apie sveikatos būklę, kuponas gali būti pratęstas, vadovaujantis Bendrosiomis dovanų kuponų taisyklėmis, priešingu atveju kuponas laikomas panaudotu.
- Turint Partnerių paslaugų kuponą ar paslaugos rezervaciją, vadovautis Partnerio nurodytomis kupono ir paslaugos panaudojimo taisyklėmis.
Linkėdami Jums malonaus laiko ir poilsio,
Alytaus sveikatos namų administracija